Cuaca Panas Diramal Sehingga Pertengahan Bulan September

Bibir kering, boleh sapu vaselin. Kalau tekak kering? Takkan nak telan vaselin tu?? 😱. Cuaca dah diramalkan panas dari bulan 8 ni sampai ke bulan 9. Ada yang meramalkan sampai awal tahun depan, patut lah tidur sekarang pun rasa panas dan dahaga je 🥵.

Cuaca panas diramal hingga pertengahan bulan depan

Nak minum manis je selalu, tak baik untuk kesihatan. Nak minum air kosong je, rasa biasa sangat pula. Apo nak buat ni?? Jap jap..

Dengar cerita Maidah Kitchen macam ada nak highlight sesuatu je pasal musim panas sekarang ni, apa ye?? Abam pergi Maidah Kitchen and tanya dorang. I’ll be back.

Dan ini dia, air detox yang ada di Maidah Kitchen dan boleh menghilangkan haus korang tu….

*semua menu detox ni dibuat 100% menggunakan buah dan sayur sebenar, bukan perasa buatan.

Btw, please support us by like, share and subscribe our youtube cahnnel..please..tq 😉

MUKBANG MALAYSIA | SET AIR DETOX | Pakej kuruskan badan & sejukkan badan?

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *